har ingen ruplik!!!! XD

heej idag har jag varit i stallet med Milla,Sandra,Isabel och Kajsa. jag har städat i skötar rumet efter somm att det är min,Millas,Jenifer och Rebeccas vecka. Jag har även tränat litte lucia songer eftersom att jag är lucia kandidat till min ridskola =>.
Gårdagens ridpass gick sådär för jag hadde bella hon är lite långsamm och man får kämpa lite mer med henne för att få hene till galopp och trav det kan jag till och med erkänna skälv!!!!!!

jag tänkte börja med hiss och diss och lika som bär!!! men jag kanske släger inn ett blogg inlägg om ni har tur!!!

snart kommer bilder på mitt nya rum!!!! herrå ;D




bjuder på den ny dator så jag ger er en liten ful bild som jag hadde XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0