läsen för att jag inte har bloggat på 1 vecka.

heeej alla blogg läsere ledsen för att jag inte har bloggat på 1 vecka men nu tängte jag börja blogga mer.

idag har jag varit i stalet tagit in hästarna jag tog in demiro,lorden,taizon,bella,dante,ayla och zello min beebis.
sedan så var det skötarmöte det var kul åp onsdag så är det ett til då kan man få en skötarhäst jag kommer att välja zello. jag var på sorf från 13:00 tilll 19:00 sedan åkte jag hem åt mat åkte till milla.

hema hoss milla har vi gätte kul vi har tränat chester till att hoppa gätte högt det var kul vi byggde en liten bana,sedan smälde vi balonger sen i fredags och nu sitter vi och bloggar men snart ska vi titta på tv (television) och skrika tyst till andreas och hans kompisar som han lanar med.


skulle bli glad om jag fick lite mer komentarer chaoooooooo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0